Einde van de secretaresse in zicht? Het zou zomaar kunnen dat de traditionele secretaresse, die op het kantoor haar werkzaamheden verricht, haar langste tijd gehad heeft. De virtuele assistent wordt namelijk steeds meer bewonderd. Zo’n virtuele assistent zit niet bij u op kantoor, maar ergens anders in het kantoor van bedrijf dat deze services aanbiedt. Zij ondersteunt het bedrijf waarvoor ze ingehuurd met een beantwoorden van e-mails, het ondersteunen in het maken van agenda’s en planningen en het telefonisch te woord staan van klanten en relaties. De voordelen een assistent op dat niveau is dat ze heel flexibel is en altijd bereikbaar. Daarnaast is ze er volledig op gericht om uw lasten minder zwaar te maken en ze is gewend om ook persoonlijke opdrachten te doen. Bovendien heeft u extra ruimte op het kantoor, want er is geen werkplek voor nodig. Wel is het belangrijk om regelmatig bij te praten met uw assistent, want het gevaar om elkaar uit het oog te verliezen is aanwezig. Als u liever alleen de telefoontjes beantwoord ziet worden en geen behoefte heeft aan de rest kunt er ook voor kiezen een andere service te nemen. Een inbound callcenter kan dan een goed alternatief zijn. Oproepen die u zelf niet kan beantwoorden worden dan doorgeschakeld naar uw eigen telefoniste met kennis van de onderneming. Hiermee bent u altijd bereikbaar en loopt u geen omzet mis door het niet beantwoorden van de telefoon. En veel hoeft het niet te kosten. U betaalt een vast bedrag per maand en dan nog een klein bedrag per gesprek. Dan weet u zeker dat uw klanten altijd professioneel en representatief te woord worden gestaan. |
https://www.bizziphone.com/ |