Heb je een vraag over het pakketje dat je enkele dagen geleden hebt verstuurd? Of wil je graag meer informatie over het verzenden van een brief naar het buitenland? Wat je vraag ook is, de kans is groot dat je het antwoord kunt vinden op de website van PostNL. Om te voorkomen dat iedereen voor de kleinste vragen contact opneemt, zijn de antwoorden op de meest gestelde vragen te vinden op de website. Denk hierbij aan prijsinformatie of informatie over de verzendtijd. Heb je een persoonlijke vraag? Dan is de kans groot dat je toch een medewerker van PostNL moet raadplegen voor een passend antwoord op maat. Ben je benieuwd op welke verschillende manieren je allemaal in contact kunt komen met Post? Wij gaan je in dit artikel vertellen op welke manieren je allemaal contact kunt opnemen met de klantenservice van PostNL. Ben je benieuwd? Lees dan zeker nog even verder!
De klantenservice gids raadplegen
In de klantenservice gids vind je alle nodige gegevens om in contact te komen met de klantenservice van PostNL. Denk hierbij aan het juiste telefoonnummer, de social media kanalen waar PostNL actief op is. Zo kun je het webcare team van PostNL ook een vraag, opmerking of klacht doorspelen via Facebook of Twitter. Heb je bijvoorbeeld het vermoeden dat PostNL Track and Trace kampt met een storing? Kijk dan eens in de klantenservice gids, hier vind je namelijk een overzicht van alle recente meldingen met betrekking tot storingen. Zie je dat veel andere klanten ook een melding hebben gemaakt? Dan is de kans groot dat het gaat om een landelijke storing. Zo niet, dan kan het ook een persoonlijk probleem zijn. Om er dan toch zeker van te zijn dat alles in orde is kun je vanzelfsprekend een medewerker benaderen door het telefoonnummer PostNL te bellen.