Teazy

Een 3-daagse detox kuur is goed voor je lichaam

Voor maar tachtig euro een 3 daagse detox kuur doen? Een kans die je niet ingegrepen kunt laten! Door middel van het 3 daagse detox kuur kom je op een andere manier aan je voedingstoffen. Dit gebeurt op een manier van vloeibare voeding, waar dus alle vaste voeding wordt uitgesloten om zo een positief effect uit te voeren op je lichaam. De 3 daagse detox kuur bevat achttien flessen van koud en versgeperst sap wat de beste voedingsstoffen bevat om je lichaam weer een boost te geven. In deze sappen zitten bijvoorbeeld voedingsmiddel als gember, citroen, groenten en diverse soorten fruit. Met fruit wordt wel opgepast dat er niet te veel in zit omdat er in fruit natuurlijk ook suikers zitten. Dit zijn wel andere suikers dan die je in snoepgoed terugvindt, maar deze fructose moet je ook niet te veel tot je nemen. 

Reinigen

De 3 daagse detox kuur is goed voor het diep reinigen van je lichaam en je lichaam wordt ook goed gevoed door alle ingrediënten die je terug vindt in de sappen. Als dit de eerste keer is dat je aan een 3 daagse detox kuur gaat beginnen is dit een zeer aan te raden manier om dit te gaan doen. Je lichaam is er nog niet aan gewend en heeft daarom niet direct een enorme verandering nodig. Met deze kuur is dat goed te handhaven. Niet alleen zie je dat je snel gewicht zal verliezen, maar wordt ook de huid gladder en strakker. 

Hoe werkt het?

De 3 daagse detox kuur is dus een kuur waar je 3 dagen alleen maar sapjes drinkt. Je drinkt iedere dag 6 flessen van het sap, je kiest dan dus 2 smaken per dag. Ook drink je verse gember en citroen die je in de thee kunt doen. Gember heeft een heel goede werking op vele delen van je lichaam en is perfect om je lichaam mee te reinigen.



Teazy

Een goede marketingstrategie begint bij foodservice

Een bedrijf in de goed foodservice, dan heb je ook de nodige kennis nodig van die branche. Je kunt moeilijk opereren in een markt waar je weinig van af weet. Kennis is macht en dat is zeker in het bedrijfsleven het geval. Bij elke beslissing die je maakt moet je de kennis hebben, om te bepalen of je keuze zinvol is. Bijvoorbeeld wanneer je een marketingstrategie gaat opzetten, als je de markt en de branche niet goed kent kun je geen strategie bepalen en je doelen daarmee behalen. 

Foodservice geeft je kennis

Om je kennis van de branche te verbeteren kan je bij foodservice terecht. Zij helpen je de actuele ontwikkelingen van de foodbranche bij te brengen. Foodservice is er op gericht de klant te helpen hun bedrijf op hogere poten te kunnen zetten. Bij foodservice leer je niet alleen de ontwikkelingen in de markt, maar krijg je ook inzichten in de recente cijfers en wordt jou uitgelegd hoe de gehele levensloop is van de producten in jouw branche. Waar begint de keten en waar eindigt het. En nog belangrijker, waar staat jouw bedrijf en hoe kan je als bedrijf inspelen op alle actuele ontwikkelingen? 

Marktonderzoek

Foodservice werkt met ervaren medewerkers die dagelijks de ontwikkelingen en de cijfers bekijken om zo dicht mogelijk bij de foodbranche te blijven. Er worden door foodservice meerdere kwalitatieve en kwantitatieve marktonderzoeken uitgevoerd om de bedrijven van de beste kennis te kunnen voorzien. Wanneer de klanten namelijk over de juiste kennis beschikken kunnen zij makkelijker hun strategie hierdoor bepalen en is het behalen van de doelen een stuk makkelijker gemaakt. Foodservice geeft het beste advies aan alle bedrijven die werkzaam zijn in de foodbranche. Daarnaast kan je aan foodservice ook vragen om specifieke dingen uit te zoeken die voor jouw bedrijf van toepassing zijn. Zo haal je optimaal de kennis van foodservice naar boven.