Teazy

Zet je collega(‘s) in het zonnetje met een lief gebaar

Heeft jouw collega of misschien wel je hele team een mooie prestatie geleverd en wil je hem, haar of hen eens goed in de watten leggen? Het kan nog wel eens flink lastig zijn om een leuk cadeau of gebaar voor een collega te verzinnen, zeker wanneer het niet om één persoon, maar bijvoorbeeld om een team gaat. Iedereen heeft toch weer andere hobby’s, voorkeuren, wensen en smaken. Daarom kan het leuk zijn om in plaats van een typisch relatiegeschenk eens écht iets origineels voor jouw collega, team of werknemers te doen in de vorm van een mooi gebaar en ze te verwennen met een luxe ontbijt.

 

Luxe ontbijt bestellen voor jouw collega’s of team

Je kunt nu namelijk een heerlijk luxe ontbijt bestellen via een ontbijtservice. Door een ontbijt te bestellen bij een ontbijtservice kun je jouw collega’s of werknemers verrassen met een heerlijk en enorm uitgebreid ontbijt dat bestaat uit luxe broodjes, verse kazen en vleeswaren, heerlijk vers fruit, een flesje cava of champagne en nog veel meer! Een voorbeeld van een platform waar je een heerlijk ontbijt kunt bestellen is ontbijt.nl. Op deze website kun je kiezen uit veel verschillende ontbijtjes, zoals een luxe ontbijt, een zakelijk ontbijt, een vegetarisch ontbijt en nog veel meer. Zo vind je voor iedereen een passend ontbijt op deze website.

Je kunt naast de lekkernijen die standaard in de bepaalde soorten ontbijt inbegrepen zitten ook persoonlijke toevoegingen doen. Je kunt bijvoorbeeld een doosje Merci toevoegen aan het ontbijt en zo je dankbaarheid nog eens extra te laten zien aan jouw collega(‘s) of werknemer(s). Je kunt hier een los ontbijt bestellen voor één persoon, maar ook voor een heerlijk ontbijt voor een grotere groep collega’s of werknemers kun je hier terecht.

 

Teazy

Een goede marketingstrategie begint bij foodservice

Een bedrijf in de goed foodservice, dan heb je ook de nodige kennis nodig van die branche. Je kunt moeilijk opereren in een markt waar je weinig van af weet. Kennis is macht en dat is zeker in het bedrijfsleven het geval. Bij elke beslissing die je maakt moet je de kennis hebben, om te bepalen of je keuze zinvol is. Bijvoorbeeld wanneer je een marketingstrategie gaat opzetten, als je de markt en de branche niet goed kent kun je geen strategie bepalen en je doelen daarmee behalen. 

Foodservice geeft je kennis

Om je kennis van de branche te verbeteren kan je bij foodservice terecht. Zij helpen je de actuele ontwikkelingen van de foodbranche bij te brengen. Foodservice is er op gericht de klant te helpen hun bedrijf op hogere poten te kunnen zetten. Bij foodservice leer je niet alleen de ontwikkelingen in de markt, maar krijg je ook inzichten in de recente cijfers en wordt jou uitgelegd hoe de gehele levensloop is van de producten in jouw branche. Waar begint de keten en waar eindigt het. En nog belangrijker, waar staat jouw bedrijf en hoe kan je als bedrijf inspelen op alle actuele ontwikkelingen? 

Marktonderzoek

Foodservice werkt met ervaren medewerkers die dagelijks de ontwikkelingen en de cijfers bekijken om zo dicht mogelijk bij de foodbranche te blijven. Er worden door foodservice meerdere kwalitatieve en kwantitatieve marktonderzoeken uitgevoerd om de bedrijven van de beste kennis te kunnen voorzien. Wanneer de klanten namelijk over de juiste kennis beschikken kunnen zij makkelijker hun strategie hierdoor bepalen en is het behalen van de doelen een stuk makkelijker gemaakt. Foodservice geeft het beste advies aan alle bedrijven die werkzaam zijn in de foodbranche. Daarnaast kan je aan foodservice ook vragen om specifieke dingen uit te zoeken die voor jouw bedrijf van toepassing zijn. Zo haal je optimaal de kennis van foodservice naar boven.